VÄRIEN KÄYTTÖ YRITYKSEN VIESTINNÄSSÄ: MITEN VAIKUTAT VÄREILLÄ verkossa?
Miksi väreillä on suuri merkitys yrityksen viestinnässä?
Mitä ja miten väreillä saadaan viestittyä?
Viestin vahvistaminen väreillä, miten saat värit puhumaan samaa kieltä muun viestinnän kanssa?
Kohderyhmän huomioon ottaminen värien valinnassa ja käytössä
Värien päivittäminen tai muuttaminen
Miten väreillä saadaan aikaan toivottuja reaktioita?
YRITTÄJÄN VÄRIOPPI
Väriympyrä ja sen käyttö
Kaikki lähtee väriympyrästä
Miten löydät verkosta väriympyrän tai tilaat fyysisen?
Näin käytät väriympyrää helposti: väriympyrän perusteetVärien yhdistäminen
Värien yhdistäminen väriympyrän avullaVäripsykologia
Mitä on väripsykologia?
Miten väreillä saadaan aikaan toivottuja reaktioita?
Väripsykologian käyttö yritystoiminnassa
Väritrendit
Mitä kannattaa tietää trendeistä?
Missä tilanteessa ja miten niitä kannattaa ottaa huomioon markkinoinnissa?
Nykyiset trendit
Värien valinta ja siihen muut vaikuttavat asiat
Kohderyhmä
Tuote tai palvelu
Liiketoiminnan luonne
Yhtenäisyys
Värien sopivuus muotoihin, fontteihin, muuhun visuaalisuuteen
Värien päivittäminen ja muuttaminen
KURSSI AUTTAA YMMÄRTÄMÄÄN VÄRIEN VAIKUTUSTA JA HYÖDYNTÄMÄÄN SITÄ ON-LINE MARKKINOINNISSA.
KURSSIN JÄLKEEN:
Ymmärrät värien roolin ja miten hyödyntää sitä
Tiedät, mitkä eri asiat vaikuttavat värien valintaan ja yhdistämiseen: osaat käyttää väriympyrää ja väriteoriaa sekä ymmärrät väripsykologiaa ja sen roolia kokonaisuudessa
Tiedät, mikä rooli on väritrendeillä ja miten niitä voi käyttää omassa markkinoinnissa ja miksi niitä kannattaa käyttää
Osaat perusteet värien perusvalintaan ja yhdistää värejä
Osaat luoda riittävän kontrastin väreillä
Harjoitustehtävien avulla osaat arvioida mahdollisten nykyisten värien toimivuutta.
JATKOKURSSILLA SYVENNETÄÄN OMAN YRITYKSEN VÄRIEN VALINTAA KÄYTÄNNÖSSÄ VISUOPISTON OMAN ELÄVÄN VÄRIOPIN MUKAAN, JOSSA ON HELPPO JA KÄYTÄNNÖNLÄHEINEN ROAD MAP. Tämän avulla pystyt helposti lähteä työstämään oman yrityksen värejä joustavasti niin, että myös niiden päivittäminen on helppoa. Pystyt luomaan eri kampanjoille siihen sopivalla tavalla tunnusvärin tai esim. löytää tavan eritellä eri tuoteryhmät värien avulla. Elävä Värioppi antaa eväät yhtenäiseen, mutta joustavaan värien käyttöön, jotta saat kaikki irti markkinoinnin tärkeimmästä valttikortista.