Ensivaikutelman muodostaminen kestää vain 1/10 sekuntia. Ihmiset tekevät nopeita päätöksiä ja menevät herkästi kilpailijoiden sivuille.
VisuAudit - visuaalisuuden nykytilan analyysi
Visuaalisuus on yksi tärkeimmistä myyntiin vaikuttavista seikoista.
Visuaalisuus luo yrityskuvan.
Visuaalisuus on myyjäsi verkossa 24/7.
Haluaisitko tietää, miten yrityksesi tärkein myyjä tekee tulosta? Pitäisikö jotakin muuttaa ja jos pitäisi miksi ja miten?
Noin 50 millisekunnin (ms) (eli 0,05 sekuntia) aikana käyttäjät muodostavat verkkosivustostasi mielipiteen, joka määrittää, jäävätkö vai poistuvatko he.
Sinulla on siis silmänräpäys aikaa saada vierailijat vakuuttumaan ja vaikuttumaan.
Sivuston pitää myös erottautua kilpailijoista, koska jos sivustosi on hyvin samanlainen, on todennäköisempää, ettei sivustosi tee erityistä vaikutusta eikä jätä syytä ostaa juuri sinulta. Sen pitää olla suunnattu kohderyhmällesi, herättää tunteita, luoda tunnelma sekä näin jäädä alitajuntaan ja mieleen.
Ensivaikutelma muodostuu lähes täysin visuaalisuudesta. Ammattimainen sivusto kertoo, että yrityksesi on luotettava. Luottamus on kaiken myynnin perusta. Tiedämme jokainen, ettemme osta, jos emme luota myyjään.
Vain luotettavalta yritykseltä ostetaan. miten herätät luottamuksen?
Ensivaikutelma vaikuttaa myös paljon ostopäätöksiin. Tutkimusten mukaan sen vaikutus voi olla jopa yli 90%. Ensivaikutelman muuttaminen on vaikeaa ja voi kestää vuosia, jos onnistuu. Ensimmäinen sekunti ja ensimmäinen näkymä sivustosi on kaikkein tärkein myyntivalttisi verkossa.
Muista, että sivustosi on myyjäsi verkossa 24/7.
Jokaiselle yritykselle tieto sivustonsa visuaalisuuden toimivuudesta on kullan arvoinen tieto. Vain hyvä visuaalisuus herättää kiinnostuksen, luottamusta, tunteita, jää alitajuntaan ja mieleen ja nostaa myyntiä.
Mikä on VisuAudit?
VisuAudit on arvio sivustosi nykytilasta. Siinä arvioidaan visuaalisuuden toimivuutta liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisen välineenä. Tuloksena saat kirjallisen raportin verkkosivujen ja/tai valitsemasi kanavien visuaalisuuden tehokkuudesta.
Tehokkuutta arvioidessa otetaan huomioon kohderyhmä, yrityksen tavoitteet, nykytila ja muut vaikuttavat taustaseikat.
Laaja VisuAudit
Laaja VisuAudit pitää sisällään yrityksestä ulos näkyvän tiedon. Siinä otetaan huomioon kaikki yrityksen kanavat, joissa se näkyy. Näistä käydään läpi kohderyhmän ja verkkosivujen sekä muihin liiketoiminnan tavoitteisiin peilaten:
Onko eri kanavien visuaalisuus yhtenäinen ja tunnistettava?
Onko eri kanavien sanoma yhtenäinen?
Mitä visuaalisuus kertoo yrityksestä ja minkä mielikuvan se antaa?
Saadun mielikuvan vertaaminen toivottuun mielikuvaan.
Yksittäisten pääelementtien analysointi: värit, fontit ja logo ja niiden käyttö.
Visuaalisuuden nykyaikaisuus ja soveltuvuus ko bisnekseen.
Kattava raportti ja analyysi, johon yllä mainitut seikat käyty läpi sekä lisäksi: yhteenveto, korjausehdotuksen, yleisimmin vinkit, yksittäiset kanavat, mikä toimii ja mikä ei.
Kokonaisuutena raportti on työkalusi siihen, miten ja millaisella visuaalisuudella pääset tavoitteisiin ja nostat myyntiä.
HINTA OMANA PROJEKTINA ALK. 600 € (sis. myös palaverin)
OSANA MUUTA PROJEKTIA - PYYDÄ TARJOUS
Miksi VisuAudit?
Visuaalisuudella on suuri merkitys ja linkki suoraan myyntiin. VisuAuditin avulla tiedät:
Miten parannat yrityksesi tulosta visuaalisuudella samalla kuin pienennät kuluja.
Keinot, jolla parhaiten vaikutat oman kohderyhmäsi ostopäätöksiin.
Kilpailukyvyn ja yksilöllisyyden sekä näkyvyyden rakentamista uudella tavalla
Konkreettisia keinoja ostamisen eri vaiheisiin.
Miten saat viestit perille ja ne myös muistetaan.
Verkkokaupan konversioiden ja myynnin lisääminen visuaalisuudella.
Miten voit parantaa kommunikointia kohdeyleisön kanssa ja saada paremmat yhteydet.
Miten luot yrityskuvan, joka vakuuttaa ja jää mieleen.
Visuaalisen vaikuttamisen menetelmän, jota on helppo soveltaa.
VisuAudit SISÄLTÖÄ:
Verkosivujen visuaalisuuden analyysi, VisuAudit - raportti ja näiden läpikäynti palaverissa - sisältää arvion ja mahdolliset muutosehdotukset nykyisestä sivustostasi sisältäen mm.
ENSIVAIKUTELMA
Ensivaikutelma voi vaikuttaa ostopäätökseen jopa yli 90%. Se määrittää myös, jääkö joku sivuillesi, kiinnostuuko hän vai siirtyykö kilpailijan sivuille.
Miten visuaaliset elementit toimivat? Mikä luo kokonaisuuden ja miten yksityiskohdat toimivat siinä? Tuleeko viestisi esiin?
Millaisia tunteita, tunnelmia ja ajatuksia visuaalisuus herättää?
OSTOPOLKU
Millainen on ostopolku ja ostamisen helppous? Toimiiko suunniteltu ostopolku? Testiostokset tarvittaessa.
TEHOKKUUS JA YRITYSKUVA
Toimiiko sivusto tavoitteiden mukaan? Miten se voisi vielä parantaa myyntiä ja antaa halutun yrityskuvan?
VÄRIT JA FONTIT SEKÄ KUVAT
Miten käyttämäsi värit ja fontit sopivat liiketoimintaasi, kohderyhmällesi ja sopivuus yhteen? Miten ne houkuttavat asiakkaita ja ohjaavat osaltaan ostopolulla?