VisuBoost
Päivitä visuaalinen ilmeesi nykyaikaan!
Tuloksena tehokas ja toimiva visuaalisuus, joka tuo tulosta ja luo merkityksiä.
VisuBoost
VISUBOOST SISÄLTÄÄ:
Yrityksen taustaan tutustuminen, tutustumispalaveri, tavoitteita ja taustaa
Nykyisen visuaalisuuden analysointi: eri kanavat, kokonaisuus, verkkosivut: ensivaikutelma, värit, fontit, kuvat jne (rsen läpikäynti palaverissa)
Ehdotus mitkä keinot saavat visuaalisuuden tuottamaan (ehdotuksen läpikäynti)
Konkreettinen suunnitelma visuaalisuuden päivittämiseen / uudistamiseen tarpeen mukaan (ehdotus ja sopimus mitä sisällytetään)
Konkreettinen toteuttaminen suunnitelman mukaan, sovitut stepit yhdessä, avoin projekti, jossa tiedät, missä mennään ja tarkkaan mitä lopputuklokseen sisältyy
KAUPAN PÄÄLLE: Brand book, projektin ajan neuvonta markkinointiin liittyvissä asioissa
Rakettilähtö näkyvyyteen
Tuloksena visuaalinen ilme, joka näkyy ulospäin ja tuloksessa.
Digiboost on todellinen boost yritykselle, joka halua näkyä ja kuulua kohderyhmälleen. Visuaalinen ilme voidaan päivittää niin, että tunnistettavuus ei kärsi, mutta pienilläkin päivityksillä saadaan vaikutuksia. Visuaalisen ilmeen muutoksen voi tehdä suuresti: päivityksestä kampanjan ja ottaa kaiken irti tämän päivän look and feel -näkyvyydestä.
Koska jokainen yritys on erilainen, palvelu räätälöidään erikseen jokaiselle yritykselle.
Näin saat parhaat tulokset.
Tarkoitus
VisuBoost -palvelun tarkoituksena on päivittää yrityksen visuaalinen ilme, jotta se saadaan tuottamaan paremmin, näkymään myynnissä.. Siksi taustatekijät analysoidaan hyvin, mitä tarvitsee muuttaa ja miksi nykyinen ei toimi halutulla tavalla. Visuaalinen ilme päivitetään vain niiltä osin, kun se ei toimi, yhteistyössä ja toiveitten mukaan.
Yleisimpiä syitä tarpeeseen: vanhanaikaisuus, visuaalista ilmettä ei ole päivitetty, liiketoiminta tai kohderyhmä on muuttunut, viestit hukkuvat infotulvaan, yritys ei erotu kilpailijoista, ei vakuuta eikä luo luottamusta
Visuaalisen ilmeen päivitys yritykselle, joka
Haluaa rakettilähdön näkyvyyteen
Haluaa visuaalisen ilmeen, joka kohderyhmälle kohdistettu
Ei saa riittävästi tulosta visuaalisuudella tai toivoo sen näkyvän enemmän myynnissä
Haluaa erottua paremmin
Haluaa näyttää modernilta ja omata trendejä, joita yleisö pitää nykyaikaisena
Ei koe visuaalisuuden parantavan eikä luovan/tukevan helppokäyttöisyyttä
Ei ole onnistunut saamaan visuaalisuuden luomaan ostopolun ja viemään potentiaalisen asiakkaan maaliin
Haluaa parantaa kilpailukykyään
Haluaa päivittää vanhentuneen visuaalisen ilmeen
Haluaa tietää, mikä visuaalisen ilmeen osista toimii ja mikä ei
Haluaa tietää miten sen visuaalinen ilme pitäisi päivittää
Haluaa läpinäkyvän projektin, jonka lopputuloksena on uusi brand book, tarkat tiedot uudesta visuaalisesta ilmeestä, tarvittaessa kampanja, somepohjat sekä ohjeet
Coltrane Hassinen
YO-merkonomi, markkinointi
Tradenomi, markkinointi
Johtamiset opinnot
Digitaalisen markkinoinnin ja värien opintoja
n. 30 v kokemusta markkinoinnista
Kokemusta niin suurten globaalien brändien luomisesta kuin yksinyrittäjien markkinoinnista. Olen ollut mm. Sellon ja YritysEspoon yhteistyökumppani

Tilaa palvelu
2. Taustat ja tarpeet
3. Selkeä suunnitelma
4. Toteutus aikataulussa suunnitelman mukaan
5. Toteutuiko tavoitteet?
Takkuaako myynti?
Mietitkö miksi sivuilla kävijät eivät pysy sivuillasi?
Onko visuaalisuuden suunnittelu tai päivittäminen jäänyt kiireen keskellä?
Myös visuaalisuus vanhenee. Fontit alkavat näyttää vanhanaikaisilta ja värit tunkkaisilta. Kun alitajuntaamme on iskostunut trendivärit ehkä tietämättämmekin, tunnistamme eri aikakauteen sidonnaiset värit.
Kun visuaalisuus tehdään oikein, se tuo myyntiä. Kun se tehdään huonosti, se voi pahimmillaan pilata koko bisneksesi.