Ensivaikutelman muodostaminen kestää vain 1/10 sekuntia. Ihmiset tekevät nopeita päätöksiä ja menevät herkästi kilpailijoiden sivuille.

Vakuuta ja tee vaikutus. Älä menetä potentiaalisia asiakkaita huonojen sivujen vuoksi.

Web Audit

Haluaisitko tietää, miten yksi myyntiin eniten vaikuttava asia toimii yrityksessäsi?

Noin 50 millisekunnin (ms) (eli 0,05 sekuntia) aikana käyttäjät muodostavat verkkosivustostasi mielipiteen, joka määrittää, jäävätkö vai poistuvatko he.

Sinulla on siis silmänräpäys aikaa saada heidät vakuuttumaan ja vaikuttumaan.

Sivuston pitää myös erottautua kilpailijoista, koska jos sivustosi on hyvin samanlainen, on todennäköisempää, ettei sivustosi tee erityistä vaikutusta eikä jätä syytä ostaa juuri sinulta.

Ensivaikutelma muodostuu lähes täysin visuaalisuudesta. Ammattimainen sivusto kertoo, että yrityksesi on luotettava. Luottamus on kaiken myynnin perusta. Tiedämme jokainen, ettemme osta, jos emme luota myyjään.

Vain luotettavalta yritykseltä ostetaan.


Ensivaikutelma vaikuttaa myös paljon ostopäätöksiin. Tutkimusten mukaan sen vaikutus voi olla jopa yli 90%. Ensivaikutelman muuttaminen on vaikeaa ja voi kestää vuosia, jos onnistuu. Ensimmäinen sekunti ja ensimmäinen näkymä sivustosi on kaikkein tärkein myyntivalttisi verkossa.

Muista, että sivustosi on myyjäsi verkossa 24/7.

Tieto sivuston nykytilasta ja sen visuaalisuuden toimivuudesta, on kullan arvoinen tieto jokaiselle yritykselle. Vain hyvä visuaalisuus herättää kiinnostuksen ja myy.

MIKÄ WEBAUDIT?


VisuAudit on arvio sivustosi nykytilasta. Siinä arvioidaan visuaalisuuden toimikattava. Tuloksena saat suullisen ja kirjallisen raportin verkkosivujen ja/tai valitsemasi kanavien visuaalisuuden tehokkuudesta.

Tehokkuutta arvioidessa otetaan huomioon kohderyhmä, yrityksen tavoitteet, nykytila ja muut taustaseikat.

WebAudit raportti sisältää nykyisen sivustosi arvion, mm näistä:

ENSIVAIKUTELMA

Ensivaikutelma voi vaikuttaa ostopäätökseen jopa yli 90%. Se määrittää myös, jääkö joku sivuillesi, kiinnostuuko hän vai siirtyykö kilpailijan sivuille.

Miten visuaaliset elementit toimivat?

  • Värit, fontit, kuvat ja muut visuaaliset elementit vaikuttavat paljon kokonaisuuteen ja millaisen ensivaikutelman annat.

  • Millaisia tunteita, tunnelmia ja ajatuksia visuaalisuus herättää?

OSTOPOLKU

Millainen on ostopolku ja ostamisen helppous?  Toimiiko suunniteltu ostopolku? Testiostokset tarvittaessa.

TEHOKKUUS JA YRITYSKUVA

Toimiiko sivusto tavoitteiden mukaan? Miten se voisi vielä parantaa myyntiä ja antaa halutun yrityskuvan?

Miksi Web Audit?

Visuaalisuudella on suuri merkitys ja linkki suoraan myyntiin. VisuAuditin avulla tiedät:

  • Miten parannat yrityksesi tulosta visuaalisuudella samalla kuin pienennät kuluja.

  • Keinot, jolla parhaiten vaikutat oman kohderyhmäsi ostopäätöksiin.

  • Kilpailukyvyn ja yksilöllisyyden sekä näkyvyyden rakentamista uudella tavalla

  • Konkreettisia keinoja ostamisen eri vaiheisiin.

  • Miten saat viestit perille ja ne myös muistetaan.

  • Verkkokaupan konversioiden ja myynnin lisääminen visuaalisuudella.

  • Miten voit parantaa kommunikointia kohdeyleisön kanssa ja saada paremmat yhteydet.

  • Miten luot yrityskuvan, joka vakuuttaa ja jää mieleen.

  • Visuaalisen vaikuttamisen menetelmän, jota on helppo soveltaa.