
Visaalisesti viisas verkossa.
Miten erotut?
Digimarkkinointi on haastavaa. Huomiostamme kilpailee moni. Infotulava on valtava. MITEN SAAT KOHDERYHMÄN HUOMION?
Suunnittele mitä teet. Katso: Aloittavan yrittäjän 5 kultaista ohjetta.
Luo yhtenäinen brändi, visuaalinen ilme, jota toteutat. Oma tyylisi.
Älä luo itsellesi, oman makusi mukaan vaan asetu kohderyhmäsi saappaisiin.
Viesti selkeästi, mieti, minkä viestin haluat sanoa.
Värien valinta ja käyttö on tärkeää. Huomiomme kiinnittyy ensimmäisenä väreihin Lue lisää yrityksen väreistä Blogissa: Värien valinta
Valitse mielummin vähemmän somekanavia ja hoida niitä hyvin. Valitse ne kanavat, missä kohderyhmäsi on.
Tee selväksi mitä myyt, kenelle ja miksi kannattaa ostaa juuri sinulta.
Yritä luoda interaktiivista sisältöä, ihmiset rakastavat osallistua.
Herätä tunteita, visuaalisuus jää alitajuntaan muistiin.
Toista viestiä ja ole yhtenäinen eri viesteissä.
Älä luo liian laajaa palvelua tai yritä palvella liian laajaa kohderyhmää.
Tee heti selväksi mitä myyt, kenelle ja miksi kannattaa ostaa juuri sinulta. Tämä pitäisi löytyä etusivulta.
Ensivaikutelma on tärkeää. Lue lisää.
Analysoi markkinoinnin tulokset.
Blogissa: Miksi ihmiset eivät jää sivuillesi? VisuOpisto palvelu: VisuAudit - visuaalisuuden nykytilan analyysiTiedosta, kuka on kilpailijasi. Seuraa, mikä heillä toimii. Älä luo vihasuhteita, pahin kilpailijasi voi olla paras yhteistyökumppanisi. Analysoi yhteistyömahdollisuuksia, esimerkiksi mahdollisuus tarjota myös täydentävä tuote tai palvelu voi nostaa molempien myynnit.
Jos toimit ulkomailla, palkkaa aina paikallinen henkilö. Varmista, että sinulla tai muulla yrityksessä on riittävä kieltaito
“ilman hyvää paikallistietoa viesti on hakuammuntaa.”
VARAA ILMAINEN 20 MIN
KONSULTAATIO

Palvelut

OPETUS








