VISUAALISESTI VIISAS VERKOSSA
MILLÄ HERÄTÄT HUOMION?
Totuus on, että suurin osa meistä silmäilee, eikä lue. Kiinnostuksen saamiseen tarvitaan huomion herättäminen, erottuminen joukosta. Sekä AIN yhtenäinen ja ammattimainen ulkoasu sekä sopiva määrä tekstiä saa lukemaan. Sisältö täytyy kiinnostaa kohderyhmää, esim. tietoiskuja ja vinkkejä tarvitaan aina.
Miksi stop-merkki kiinnittää huomion?
Miksi keltainen laatikko huomataan sivulta heti?
MITEN TEET lähtemättömän ensivaikutelman?
HALUATKO TIETÄÄ
Miten vaikutat ostopäätöksiin visuaalisuudella jopa 90%?
Miten teet visuaalisuudesta parhaan kilpailukeinosi?
Miten saa väreillä ja visuaalisuudella parannettua tulostasi?
Miten saat lisättyä konversiota visuaalisuuden avulla?
Vaikuta myyntiin visuaalisuudella.
Myy mielikuvia.
Houkuta. Vakuuta. Inspiroi, Vaikuta.
Erotu kilpailijoista.
Sivustosi näkyvä osa on oltava verkkosivustosi paras osa. Ensivaikutelma muodostuu siitä 0,05 sekunnissa ja kestää vuosia. Sillä on suuri vaikutus ostopäätöksiin.
LOISTA. EROTU.
OLE UNIIKKI. SINÄ.
-
UNELMAT. IDEAT. SUUNNITELMAT.
Unelmat ovat toteuttamista varten.
Niistä syntyy ideoita ja ideoista suunnitelmia.Visualisoi ja suunnittele ideasi yrityksen “look and feel”: miltä haluat, että yritykseni näyttää, tuoksuu, maistuu ja mistä se jää mieleen? Mitä mielikuvia haluat sen herättävän ja kenessä?
Luo heille elämys. “This is not about you”.
-
MAHTAVAT IDEAT JA SUUNNITELMAT RAHAKSI!
Se, joka oli pieni idea, siemen, lähtee nyt vauhdilla nousuun! Sillä nyt tehdään markkinointisuunnitelma.
Tämä on VisuOpiston yhdistelmä liiketoiminta- ja markkinointisuunnitelmasta, pohdi kaikkea tarkkaan. Myös raha-asiat, sillä tarkoitushan on tehdä RAHAA.
Visuaalisuus on yksi yrityksen tulokseen eniten vaikuttavista markkinoinnin osa-alueista..
VISUAALISUUDEN TULEVAISUUDEN NÄKYMIÄ JA VINKKEJÄ
Tekoäly mullistaa kaikkea, samoin visuaalisuutta. Visuaalisuus tulee vahvana hakuihin, koodeilla tehdää kohta kilpaa interaktiivista sisältöä, valveutuneimmat yrittäjät tekevät “MINIVERSION” itsestään, tekoälyassarin, joka valvoo yöt ja päivät palvellen asiakkaita. Lyhyet videot, tekoälyn käyttö myynnissä kohderyhmien / henkilöiden löytämisessä ja kohtaamisessa omassa ympäristössään ovat myös pian meidän arjessa tavallisia asioita.
