


Visuaalisen viestinnän opas yrittäjille
e-Kirja jokaiselle yrittäjälle
Miten vaikutat visuaalisesti niin että maksimoit myyntisi?
Mitä sinun kannattaa tietää visuaalisesta viestinnästä, jotta teet sen tehokkaasti?
Sisältää mm. visuaalinen vaikuttaminen, verkkosivujen rakentaminen, värit, niiden koodit ja käyttö (yhdistäminen), fontit ym visuaaliset elementit.
e-Kirja jokaiselle yrittäjälle
Miten vaikutat visuaalisesti niin että maksimoit myyntisi?
Mitä sinun kannattaa tietää visuaalisesta viestinnästä, jotta teet sen tehokkaasti?
Sisältää mm. visuaalinen vaikuttaminen, verkkosivujen rakentaminen, värit, niiden koodit ja käyttö (yhdistäminen), fontit ym visuaaliset elementit.
e-Kirja jokaiselle yrittäjälle
Miten vaikutat visuaalisesti niin että maksimoit myyntisi?
Mitä sinun kannattaa tietää visuaalisesta viestinnästä, jotta teet sen tehokkaasti?
Sisältää mm. visuaalinen vaikuttaminen, verkkosivujen rakentaminen, värit, niiden koodit ja käyttö (yhdistäminen), fontit ym visuaaliset elementit.
Visuaalisuudella on todella suuri vaikutus myyntiin. Visuaalisuuden on tutkimuksissa todettu vaikuttavan ostopäätökseen jopa yli 90%.
Tämä opas kerto mm.
Mikä merkitys on ensivaikutelmalla?
Miten luot oikean ensivaikutelman?
Miten valitset yhdistät ja käytät värejä?
Mitä eri värikoodit merkitsevät?
Mikä merkitys fonteilla on visuaalisessa viestinnässä?
Miten valitset ja yhdistät fontteja?
Mitkä ovat verkkosivujen rakentamisen stepit?
Mitkä ovat tärkeimmät asiat sivujen visuaalisuudessa?
Miten saat ihmiset jäämään sivuillesi?
Miten käytät kuvia?
Eri kuvaformaatit ja niiden käyttö
Mikä on brändi? Miten se eroaa yrityskuvasta? Miten rakennat brändin?